torsdag 28. august 2008

Litt gavepakking og mer makeup ;)

Ja jeg elsker makeup ;) Her er det siste jeg har kjøpt!
Blush-Sweet
Øyeskygge-Eggplant
Cream eye liner-Eggplant
GloLiquid lips-Flirt
Body glisten
Gloreflection cream shadow-aqua chiffon ( Veldig kjekk når man har dårlig tid,og den stripper seg ikke som krem øyeskygge vanligvis gjør :)
I Oktober skal vi i barnedåp til Tvillinger,ei jente og en gutt. Og vi er så heldig å skal få være faddere til den lille gutten :)
Har pakket inn dåpsgavene allerede:)

Nå ligger jeg på sofan å ser Åndenes makt,huff tro om jeg får sove i natt!!

4 kommentarer:

Bak en Sky sa...

Så fine pakker!!!Det blir sikkert en stor hit!!
Skjønner at du er gira på sminke ja. Er jo så mye fint ute på markedet!!;)

Det hvite hjerte sa...

Åhh, så fine pakker! Jeg elsker jo rosa og ble helt betatt :)
Morsomt med hyssing. Hvor er bånd (hyssing) og gavepapir kjøpt?
Jeg ELSKER rosa og må gjerne ha dette i mitt utvalg!!!
Klem

Karina`s hjem sa...

Heisann:)
Tusen takk for kommentar! Er så artig i denne bloggeverden, er ny i gamet, blitt litt avhengig:)

så gøy blogg du har:)
Legger deg til listen min jeg hvis det går greit!

Hvilket merke er det på de øyeskyggene? Jeg synes det er så fint med "kremete" øyenkygger.. Jeg handler vanligvis all sminke på makeupstore.. Men det er alltid rom for å prøve noe nytt:)

Fikk veldig lyst på en slik blå muffins asså:)

Ha en fin lørdagskveld:)

Melissa Isabéla sa...

Heihei...
Fant bloggen din via Karina´s hjem, og synes den så så koselig ut.
Så jeg kommer gledelig tilbake!

Ha en riktig trivelig kveld
Melissa