søndag 3. august 2008

Uka som gikk.........

Huset begynner å bli ferdig ute ......en etasje igjen ;) Men vi har heldigvis alt vi trenger i 1 etasje. Det går ikke så fort når man bygger hele huset selv,men man sparer penger iallefall :) Deilig med nytt hus :)

Båttur med hele familien,lillemor sin første båttur,litt skeptisk først,men det forsvant fort ;) Nydelig dag :)


Havet glittrer og sola skinner,hva mer kan man ønske seg



Sørfjorden


Barnespor





Fredag+middagsgjester


ROSA











Jentene på Bærtur


4 kommentarer:

sandra sa...

fine bider! å glass- jeg har di samme;) har brukt dem lite siden di må vaskes for hand...;(

Høvebakken sa...

Ja det er kjedelig å vaske opp,veldig takknemlig for oppvaskmaskinen :) Sol i dag og jeg har fri :) Ha en fin dag Sandra :)

sandra sa...

kan de altså gå i vaskemaskinen??? mor har skremt mg med¨å si at mønsteret kan bli grønt i maskinen... en annen generasjon altså;) går det, skal jeg bruke dem mye oftere!! jeg liker godt siden din- du gir mg mye inspirasjon:) har lakt muffins jeg også nå. så glad for å finne så herlige oppskrifter:)

Høvebakken sa...

Ja jeg har hadt de noen går nå,alltid vasket de i vaskemaskinen,har ikke merket noe på de iallefall ;))
Tusen takk,nå ble jeg gla,det var koselig å høre :) Ha en gla dag :)