lørdag 6. september 2008

Lørdag!

Kusina/Venninna mi Maria har bursdag 9 September,så her er pakken hennes innpakka ;) Inni ligger det et fotoalbum med bilder fra tenårene og oppover i tid:) For en tid tilbake mistet de alt,huset de hadde brukt lang tid på å pusse opp brant og ble totalskadet. Så hva er da en bedre gave enn et album!

I dag var jeg og lillemor innom Kremmerhuset,og der fant vi denne lille søte ROSA gitaren :) Måtte bare kjøpe den! Tenkte å henge den på veggen når rommet til lillemor blir ferdig:)


PS: Sandra,de har den i blått ;) tihi ;)


8 kommentarer:

sandra sa...

hihi!! ja da er det bare å løpe å kjøpe så lenge du har den;) så bra å gi album da...!! kjempelurt- det blir hun helt sikkert glad for!!!!

charm design sa...

Takk for hyggelig komentar på bloggen min.
For en fantastisk ide med albumet,det må jo være den perfekte gave for en som har mistet alt.

muskattogkardemomme sa...

Hei på deg!
Det var en utrolig skjønn og omtenksom gave!
Jeg fallt helt for kakeboksene dine fra Panduro.Lenge siden sist jeg var der,håper de er til salgs ennå :0)
Ellers lurer jeg på om du som hudterapeut har gode produkter å anbefale til ansiktet,for litt ømfintlig hud.
Evnt.andre gøye hudtips;Ansiktsmasker m.m...
Så bra at du skryter av "A piece of cake";Har lyst til å bestille den;0)
Og så lurer jeg på hvor men får kjøpt teen The tea spot...
Velkommen inn i bloggeverden min.
Der kan du bl. a. få masse hærlig interiørinspirasjon,i mitt siste innlegg!Over 40 bilder:0)
Nyt helgen videre!

Bak en Sky sa...

Så koselig en gave!!Det må jo være helt topp med en bok full av minner. Det setter hun nok pris på!;)

Anonym sa...

det er ikke en gitar, det er en ukulele ;)

verdens fineste instrument - husk å gi den store ukuleleboka i fødselsdagsgave en annen bursdag!

MissValentin sa...

Så søtt innpakket ;D
Har sett den rosa gitaren og tenkt, hadde jeg hatt ei jente skulle hun fått den...hehe... ;D
Ha en strålende uke videre

Melissa

Torilpia sa...

For en søt gitar .. :o)
Holder på å planlegge oppussing av min tre-årings prinsesserom - og alle sånne fine "tips/ideer" er kjærkomne.
Koselig blogg - tror jeg skal prøve meg på den lakse-retten en av de nærmeste dagene :o)
Håper det er greit at jeg legger deg til i blogglistene mine.
Ha en fortsatt fin kveld!

Bea's verden sa...

næææ så stillig. Kanskje jeg også skulle ta turen til Kremmerhuset snart:o)