fredag 3. oktober 2008

Award

Jeg har vært så heldig å fått en flott award fra "Det hvite hjerte",tusen hjertelig takk! Jeg ble kjempe glad:)
Så har jeg fått en utfordring fra "Hos Sandra"
6 Ting som gjør meg glad akkurat NÅ!
1. At jeg er hjemme med lillemor nå:)
2. Trappa til 2 etasje kommer på plass i helga
3. Jeg er veldig glad for at jeg har en mann som er glad i meg
4. Gleder meg til 1 års fest på jobb i kveld,hvor jeg skal stå å sminke i hele kveld ;)
5. Jeg er glad for at det ikke regner ute!
6. Jeg er glad for at mannen min fyrte i ovnen før han dro på jobb i dag,så det var varmt og godt når jeg og lillemor sto opp :)))
God helg!


1 kommentar:

Torilpia sa...

Hei sann - gratulerer med award :o)

Jeg har et par nye til deg også .. på puslespillbloggen min :o)

Ha en fortsatt fin helg - klem!!