mandag 27. oktober 2008

Piano og Såpe :)

Denne såpa minner meg om sommer......jeg lengter etter sommer! Gruer meg til vinteren......skrape av bilen hver morgen.....være nervøs når jeg kjører på glatt vei.........men jeg ser fram til jula :)
I mens får jeg bare lukte på såpa, jordbær og kokos ;)

Jeg har en veldig snill svigerbror som har gitt oss piano!!! Det var noe som manglet i stua,men når pianoet kom på plass,falt alt på plass ;)
Jeg kan nok ikke spille noe særlig selv, men har en mann som kommer fra en veldig musikalsk familie. Hele svigerfamilien min synger og spiller :) Men jeg er veldig glad i å synge,synger selv i kor:) Så nå blir det masse sang og musikk fremover!

Ciao!



4 kommentarer:

Karna sa...

Så utrlig heldig du er som har fått et piano, nå får du sette deg ned og øve på julesangene....koselig!

Er ikke glad i vinteren jeg heller, idag var det litt snø og slaps her hos oss...liker det ikke!

Torilpia sa...

Wow .. så heldig du er da .. :o)
Blir sikkert veldig kos til jul ja tenker jeg .. :o)

Var såvidt blitt litt hvitt her også i dag tidlig .. brrr .. og kaldt ..

Så fin den såpa var .. skikkelig sommersåpe ja .. :o)

Ha en fortsatt fin uke - klem!

white country dreams sa...

hei, kom tilfeldigvis inn på siden din. mange koselige bilder..jeg har for første gang bestilt såpe"utstyr" og tenkte å prøve meg på noen julegaver :) takk for fin inspirasjon, og lykke til med pianoet :)

hilsen elisabeth

pepperkverna sa...

Så morsom bursdagsfeiring da! Fint med gode ideer. Hege