søndag 30. november 2008

1 Søndag i Advent

Nå er det blitt JUL på kjøkkenet!
Jeg har kjøpt ny liftgardin og puter som hører til på Princess .
Og adventskalenderen er klar til i morgen tidlig ;)



Delfiakake
Liker å lage mat som ikke skal stekes ;)
Det er vel det jeg får best til

Risboller er fast hver jul
Jeg og mamma lager litt hver,så bytter vi med hverandre. Veldig kjekt og så trenger man ikke å lage så mange sorter:)

Det er lenge siden jeg har gledet meg så til Jul som jeg gjør i år! Det er nok siden vi feiret sist jul på Gran Canaria og det er første jul i nytt hus som vi har bygget selv. (Nå har vi bare badet oppe igjen.....hurra)

I dag skal vi dra til Svigerforeldrene mine og på Julemesse.

1 Søndag i advent, kos dere!




4 kommentarer:

Guttemamma sa...

KJøkkenet ditt ser kjempekoselig ut!!! Risboller lager vi alltid og, og delfiakake minner meg om barndommen...kanskje jeg skal lage det i år??

Hemma på Landet sa...

Åhhh...vad gott.:-)

ninabakke sa...

Risboller og delfiakake er knallgodt :D

Det hvite hjerte sa...

mmmmmm.... den delfiakaken så veldig veldig god ut :)