torsdag 18. desember 2008

Apple Bottoms

Jeg har klart å lure mannen min til å bestille denne sommerkjolen til meg......Jeg spurte om ikke jeg kunne få denne i bursdagsgave(har ikke bursdag før kvinnedagen ;)
Kjolen kommer fra Apple Bottoms(USA) Så er det bare å krysse fingrer og tær for at den passer,syns det er litt vanskelig m amerikanske str:/

Lenge siden jeg har blogget,har vært mye som har skjedd. jeg synger i kor og vi har hatt konsert,som ble veldig vellykket :) Min mann spilte piano på julesangene,han er så flink så ;)

Så nå er det baking og vasking som gjelder!

Jeg skal ta noen julebilder å legge ut snart:)

2 kommentarer:

Karna sa...

Lekker kjole, håper du bli fornøyd når den kommer...kos deg med bakingen!

Det hvite hjerte sa...

Godt å se deg her inne og ha deg tilbake, skjønner godt at det er mye annet som er viktigere i julemnd. Det er så mye man skal og vil gjøre! Nyt tiden og øyeblikket og ha en riktig God Jul! Klem