onsdag 31. desember 2008

Godt Nyttår fra Høvebakken!

Gratulerer med dagen Kjære Pappa`n min!

Her er et bilde fra festen vi hadde 3 Juledag. Kjempe gøy fest med en blanding av singstar og piano og synging :)

Det er min kjære på pianoet ;)



Nå er bordet dekket til Nyttårsaften middagen

I år kommer deler av svigerfamilien, de er en ganske stor familie med 5 søsken og mange barn :)

Svigermor og svigerfar skal sove her i natt.


Her ser dere den beste Julegaven jeg fikk i år, digitalbilderamme! Å så glad jeg ble! Fikk den hos min beste venninne som også er min kusine. Ekstra glad for at den var hvit ;)


Godt Nyttår!

2 kommentarer:

Metteflette sa...

Godt nytt år! Klem fra Mette

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Jeg har tittet inn til deg...koselig blogg du har.
Du er også velkommen til meg, å se bilder fra min nye bok Sjarmerende Gjenbruk som kommer ut i midten av januar.
Klem...Ellen