lørdag 17. januar 2009

Endelig kom de!

"Himmelen står i brann" skrev jeg til mamma og sende dette bilde til henne....i dag sa hun "du må jo ikkje skriv sånt,æ trudde jo huset brant"! Måtte le litt,tenke jo ikke over det:)
Det så jo virkelig ut som himmelen sto i brann,veldig vakkert.
Er så vant til naturen her oppe i nord,at man tenker ikke på hvor vakker den er,men man blir påmint av og til ;)
Bilde er tatt fra soverommet oppe

I høst bestilte jeg disse skoene fra Ellos,og nå er de endelig kommet!!!

Liker farger:)




Nå har vi bestilt en flatskjerm til å ha på soverommet,jeg ville jo helst ha hvit,men det er ikke så enkelt å ha tak i. Enten var de veldig små eller veldig dyr........så det ble svart:/
Men det er jo verre ting å sørge over i verden!

Ha en fin Lørdagskveld!

4 kommentarer:

Det hvite hjerte sa...

Herlig stemningsbilde - ROSA himmel, vakkert!

Digg støvler du har fått deg også!

Kos deg denne søndagen!

Klem

Rosa sa...

For ein nydeleg kveldshimmel, eller med tanke på årstida, så var det kanskje ikkje kveld eingong?

Skoa var knallkule, så her er det berre å fiffe seg opp :)

Tusen takk for hyggjeleg kommentar hjå meg, det er alltid kjekt å "sjå nye fjes", og til og med finne ut at eg ligg på bloggrollen her :D

Ha ein god kveld vidare

Høvebakken sa...

Bildet ble tatt om morgen:) Snart ser vi sola igjen og dagene er blitt lysere:)

Torilpia sa...

Helt utrolig hvor flott himmelen kan være mange ganger. Så herlige farger og flott lys. Frustrerer meg litt at mye av prakten forsvinner når jeg tar bilder av det. Jeg har altfor dårlig kamera kan det se ut for .. eller så er det kanskje mer sannsynlig at fotografen ikke er flink nok :o)

Ha ei flott uke - klem!