onsdag 7. januar 2009

Første bad!!!

Som dere ser så er badet oppe langt ifra ferdig, ingen strøm enda så det er alternativ belysning.
Rørleggerene har vært i dag å ordnet vann! Så i dag kunne vi bade for første gang, HURRAAAA!

For dere som lurer så er det her toalettet skal stå. Min kjære skal kle denne "boksen" så kommer rørleggerene å fikser do!

Her er noen av produktene som ble brukt under det første badet på Høvebakken!


Badesalt med sitronlukt som jeg har laget selv


Shampoo fra Bedhead, for ekstra volum


Shower cream med nøtter fra Body Shop


Ansiktrens, Fillast- Fin anti rynke serie


Bodyscrub med sitronlukt som jeg har laget selv


Sov godt.

2 kommentarer:

Frøken (male)STRØKEN sa...

gler meg til å se når det blir ferdig :)

Å du, kordan lage du skrub med sitron sjøl?

klem :)

OdaAnna sa...

Så deilig med nytt bad da! Og så deilig med badekar, det savner jeg. Så ut som du koste deg med mange deilig produkter:) God helg videre!