lørdag 3. januar 2009

Helg

I går var det SingStar med jentene hos min kjære venninne og kusine Karina. Etter å ha sett Mamma Mia X antall ganger er jeg blitt stor fan av ABBA. De har mange fine sanger, så jeg syns det er ekstra gøy å synge ABBA på SingStar, men tror ikke de andre var like "keen" på det ;) Men vi hadde det kjempe gøy!
Karina, som den perfekte vertinne hun er, hadde laget kylling,ris og grønnsaker og iskake til dessert, nammm!

I dag lager vi boller og brød

Dette er hva mannen på Høvebakken har gjort i Jula


Nå er det bare å vente på rørlegger!

Det blir veldig godt å få bad oppe, og gjett om jeg gleder meg til å kunne bade!!!

Jeg elsker å bade, og er veldig avhengig av det, men nå har jeg jo ikke badet siden Juni da vi flyttet fra vårt gamle hus!

Jeg tror nok det blir høytidelig åpning av badet med klipping av snor og champagne ;)






God Helg!


1 kommentar:

Det hvite hjerte sa...

Fint bad, veldig romantisk og idyllisk! her kunne jeg gjerne stelle meg en sen kveld og ikke minst en sen morning!
Hørtes ut som en artig veninnekveld, prinsessa vår fikk Abba Singstar til jul og gjett om jeg har sunget så det jomer i hele romjulen... ja da det har jeg!!!
Klem