lørdag 28. februar 2009

Lørdagsvask



Skal i bursdag/kostymefest i kveld, som dere ser liker jeg å pakke inn gaver



Mannen på Høvebakken har vasket vinduer i dag, det trengtes, spesielt så man det når sola kom tilbake etter mørketida





I dag har det vært vasking på Høvebakken! Jeg skal feire bursdag neste helg, så da passer det bra å få tatt storvaskinga nå så blir det bare litt overflødig vasking neste helg :)




Her er en del av stua jeg tror jeg ikke har vist før, denne delen av stua har vi mørke møbler.



Vi kjøpte et hvit spisebord + stoler da vi flyttet inn i fjor vår,men det sprakk i malingen og det var ikke fint. Så fikk vi ett nytt bord etter noen måneder,men det samme skjedde igjen! Så etter jul hevet vi kjøpet og kjøpte nytt. Vi fikk bordet med engang,men stolene som er brune stoffstoler med hvite ben var 4-6 uker å vente på....jaja tenkte vi, vi klarer oss uten stoler ide ukene........men vi venter enda.....helga etter bursdagen min......ja da får vi stolene! Er ikke det typisk! Så jeg må vel krype til korset å låne stoler hos mamma og pappa...TREHVITE stoler, og jeg som aldri skulle ha noe trehvit inn i mitt hus ;)
Klem M




2 kommentarer:

Torilpia sa...

Kjekt med en mann som vasker vinduer ja .. :o) Får litt hjelp med de vanskeligste vinduene jeg også .. men ellers må jeg nok stort sett vaske dem selv.

Mange flotte innlegg her siden sist jeg var innom .. er så sjelden jeg får tid til å stikke innom blogglandia nå. Jobber full tid og rekker ikke så mye de få timene jeg har etter å ha lagt minstejenta og før jeg selv skal i seng. Forhåpentligvis blir det lettere når dagene blir lengre og lysere. Er ikke så mye om å gjøre å sove da.

Håper dere snart får stolene dere har bestilt.

Ha en flott uke - klem!!

amy sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色