mandag 20. juli 2009

Hvor ble det av sommeren?

Hvor ble det av sommeren? Jeg føler at det er høst ute, kaldt og overskyet. Lenge siden vi har hatt sol nå. Man skulle tro at man hadde blitt vant til sommeren her nord, men jeg lengter etter sol! Jeg har sluttet å se på værmeldingen, de melder sol, men sola kommer jo ikke!

Så jeg pakker inn julegaver og bestiller flere på nettet:) Har akkurat bestilt noen fra Blafre,veldig mye fint de har. Liker veldig godt de flotte fargene. Siden vi får en liten prins i November kjøper jeg alle julegavene nå. Sitter her med bekkenløsning så nettbutikker er en genial oppfinnelse :) Tar gjerne imot tips om flotte nettbutikker !

Mannen i huset er ute å ordner plen, så blir det iallefall fint til neste år. Det er flott å ha en sterk og arbeidsom mann i huset:)

Har vært å sett på gutteklær til nyfødte men syns alle klær er så "tøffe"! Jeg vil jo ha søte klær selv om det er en gutt! Tips?

Vel hvis ikke sola kommer snart er det bare å ta fram lestene;)

Ingen kommentarer: