torsdag 15. oktober 2009

Kattunger

Vi overtok en katt i sommer,og jeg har jo aldri likt katter. MEN siden lillemor i huset er så glad i dyr og hadde sagt samme dag som vi ble spurt om å overta katten , "mamma,æ sku ønske æ fikk en katt og du en hund" så sa vi ja.
Dyrlegen ville ikke sterilisere pusimor enda siden hun var så ung,så hun begynte på p-piller. Men noen dager etter begynte mannen i huset å ane at hun kunne være gravid....og han hadde rett!
Så den 29 September kom det 4 småtroll:)

Veldig søte, sover oppå hverandre



Men det skal bli meg et liv når de får føtter å gå på.
Håper bare vi får gitt bort alle!



Ha en fin kveld!




3 kommentarer:

tonemor sa...

Hellenussen noe så nudelig.
Må innrømme at jeg er virkelig svak disse dyrene altså.
God helg til deg og kattene :o)

Trultemor sa...

For en nydelig gjeng:) Dere har mye bra underholdning fremover nå da!!
Pusefrøkena vår er 12 uker, satser på å få henne sterilisert i des/jan (og håper virkelig det ikke kommer noen mannabein på besøk før den tid!)

Livs Lyst sa...

ÅÅÅÅÅÅÅ Så nydelig!!!

Jeg har så lyst på en liten "interiør-pus"!!! HIHI.
Nei, jeg skal ha meg en liten pusekatt, men må nok vente litt. Og disse som var så skjønne!!! Litt langhårede også...

Men dere bor vel langt vekk fra meg??
(Østlandet....)

Hilsen Liv som ble helt betatt! ;O)