mandag 2. november 2009

Bursdagfeiring i helga

Lillemor i huset blir 4 år denne uken og dagen ble feiret i går. Først barneselskap,så familieselskap. Her ser dere bilde av en veldig fornøyd jente på slutten av selskapet!

Muffins med glasur laget av philadelphia og hvit sjokolade

Oreokake,en av de beste kakene jeg vet om ;)




Kaninkaka tok lang tid å lage,og ble en smule frustrert underveis!


Sjokoladehjerter og marsmellow til pynt på bordet








Det ble en kjempefin dag for lillemor, men det er godt for de voksne når dagen er over ;)






2 kommentarer:

jordbærpiken sa...

Wow, for noen fantastiske kaker du har laget! :) Gratulerer med 4-åringen!

det hvite hjerte sa...

Heiiiiii....!

Så hyggelig å høre fra
deg igjen, det er lenge siden
sist nå, håper alt er bra med
deg og dine ...! Takk for hyggelig
kommentar hos meg :)

Dette var som vanlig en
helt fantastisk bursdag hos
Høvebakken, jeg får helt vann i
munnen, bake og lage selskap ja,
det KAN du...!!!!
Glemmer aldri at jeg fikk verdens
beste muffinsoppskrift av deg, og de har vært suksess mang en gang ...!!!!

Ha en fin uke! Og igjen, veldig hyggelig å høre fra eg igjen ...!

klem ann-christin