torsdag 5. november 2009

Lei nu....

Nå begynner jeg å bli utålmodig og lei! Har hatt litt "småvondt" i magen den siste uken. Var hos jordmor i går, 2cm åpning, så håper det skjer noe snart:) Ligger bare å venter på å få mere vondt....:/ Det skal bli godt å få møte den lille gutten vår som ligger i magen:)
Prøvde å lakke tåneglene i dag, ikke det enkleste å gjøre i uke39 som gravid! Men det gikk på et vis;)
Her er et bilde av meg og lillemor ,hun er 10 dager her-lykke:)
Nesten 4 år siden bilde ble tatt,tiden går fort!

2 kommentarer:

Lisa Cecilie sa...

ååå, skjønner at du er lei av å vente - men, snart har du din lille prins i armene :) OG gud, jeg må si jeg missunner den tiden etter han er kommet til verden, det er en fantastisk herlig tid! masse lykke til :) håper at det går fort :)

klem/Lisa

LYKKEBO sa...

Så spennende!!
Huff..kjenner meg igjen..
Håper du slipper å vente så mye lengre på lillegutten din:)
Masse lykke til (hvis vi ikke blogges før det skjer;)