fredag 8. januar 2010

Småhusene som bor på Høvebakken.

Det er 4 "småhus" som  bor i dette huset, her er noen bilder!

Sylvanian Families








Dette er mitt gamle hus


Denne er spist litt på (kremt...lillebror!)


En mangler øye og en mangler litt "pels"





Mummihuset!









Lundeby Smålandhus!





Lillemor har vært å tegnet i dette huset da hun var litt mindre, så huset trenger litt oppussing!



Utsikt fra lillemor sitt soverom, det laver ned med snø! Jeg syns det er nok nå, vanskelig å komme seg fram på gårdsplassen med barnevogn og bil. Men heldigvis er det ganske "varmt" i dag, bare 1 minus.

I kveld skal jeg på babyshower,gleder meg!
God helg!!!

5 kommentarer:

Nina sa...

Snakk om noen heldige småtroll i dette huset. Søsteren min og jeg ønsket oss så veldig et dukkehus på 70-tallet, men av en eller annen grunn fikk vi aldri det. Jeg kjenner jeg har et slags mangelbehov som aldri er tilfredstilit. Jeg vet at det går ann å kjøpe dukkehus for voksne - hva går ikke ann å kjøpe i disse dager - som man tapetserer selv etc. Det tror jeg at jeg bare må sette ut i livet - når jeg får bedre tid - en sånn middelalderhobby ;). Når man er ferdig med å kjøre og hente barn på håndball og dans og slik - og det blir tomt. Kanskje jeg blir skikkelig poppis farmor/mormor ;). Det har jeg ikke tenkt på. Dukkehus - here I come ;).

Ønsker deg og dine en kjempefin start på året!

Elin Anita (eddaskreativiteter ) sa...

Heisann...
så hyggelig at du vil bli med på min give away...koselig det...
ja de har og leke seg med ser jeg:)
ha en hyggelig kveld
goeklememr

Linda sa...

Så mange flotte hus, regner med de syns det er artig å lege med dem:) koselig at du ville være med på give awayen min:) ønsker deg en super kveld.

Lisas hjem og skatter sa...

åh, for noen herlige figurer - jeg hadde også de små bjørnene når jeg var lita :)

koselig at du ville være med i trekningen inne hos meg :)

fint hus dere har :)

ha ei fortsatt fin helg!

klem/Lisa

Anette {foreldremanualen} sa...

Heldig lita frøken du har - dette hadde vært himmelen for meg når jeg var liten! ;-)