søndag 24. januar 2010

Uka kom og gikk!



Det merkes godt at vi har fått et barn til i hus, tiden strekker ikke helt til lengre.
Torsdag skulle jeg lage loff til foreldresuppe i barnehagen som skulle være neste dag....det glemte jeg helt av før mannen min kom på det på kvelden, som regel er det han som glemmer og jeg som husker ;) Så da måtte jeg være leeeenge oppe, for deigen skal jo heves 2 ganger, stekes og avkjøles! Det ble nå loff tilslutt;)









Fredag var vi 10 jenter samlet her, ja å 2 babyer;)
Kjempe koselig kveld!




Smoothie til barnetv:)

Håper neste uke blir litt roligere, det er jo lov å håpe;)

2 kommentarer:

Lindas hus sa...

Det er alltids lov å håpe;) Loffen så i hvertfall nydelig ut! Ønsker deg fin og rolig uke. Linda

lovecountrychabbychicstyle sa...

herlige detaljer:)

ha ei flott ny uke!!