lørdag 13. februar 2010

Helg


Her er min nye handyman, hvor har han vært hele mitt liv? Nå når jeg først har møtt han, gir jeg ikke slipp på han ;)
Man kan ta den ut av skaftet slik at man får en liten handstøvsuger å! Finns i flere farger.




2 nye hyller, 1 i stua og 1 på soverommet, skulle egentlig hatt flere av disse, kostet bare 99 kr på Kremmerhuset!



Lillemann  vokser og blir stor gutt. I morgen på Valentines day/Morsdag/Fastelavens er han 3 mnd!

Da jeg kom på badet i ettermiddag hadde jeg mest lyst å gråte, lillemor hadde vært alene på badet i 5 minutt......med en saks og klipt seg!!! Kort framme i luggen, og da snakker vi kort! Hadde klipt rett av her og der, badet var fullt av hår! Huff, det er en fattig trøst at det vokser ut igjen akkurat nå.

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer: