tirsdag 9. februar 2010

Til helga kanskje?









En stund siden sist jeg har blogget, vært mye å gjøre og nå har omgangssyken kommet hit å. Ligger under dyna og eneste næring er cola.
Legger ut noen bilder som er tatt siden sist jeg blogget. I Januar baket jeg hele 3 Oreokaker og ingen var til oss;) Det er blitt en populær kake og den er kjempelett å lage!
Snø her nord har nesten vært fraværende i vinter, men nå er den kommet for fullt! Bare den kan holde seg slik skal jeg ikke klage! Får håpe minusgradene holder seg og at det ikke blir mildvær.
Lørdag var det 50 års jubileum på barneskolen i bygda og koret som jeg synger i skulle synge noen sanger. Lillemor på 4 var med og skulle sitte like ved der jeg stod(hun ville ikke sitte i salen alene). Det skal sies at hun er veldig sjenert og tør ikke fortelle hva hun heter hvis noen spør så jeg tenkte at det gikk bare bra at hun skulle sitte der "stille", MEN hun hadde andre planer! Hun begynte å danse og danset under alle sangene,og når folk klappet så neide hun veldig så fint. Ja mor sjøl ble en smule stresset, ja for ikke virket det å diskre fortelle henne at hun måtte sitte ned;)  Ja å etterpå kom mange å fortalte hvor flink hun var og da lyste det av henne. Måtte trekke på smilebåndet, kanskje en framtidig stjerne?
Men neste gang får nok ikke lillemor være med opp på scenen;)

Som dere ser på bildene kommer snart sola inn gjennom vinduet, på Fredag ! Ja det er som regel da jeg sier til mannen i huset at vinduene trenger en vask;) Ja å han sier vel noe som......til helga kanskje?

Ingen kommentarer: