mandag 12. april 2010

Forskjell på nord og sør


Etter ei fin uke med sol er det nå mye vind og regn! Jeg ser på andre blogger som holder til sør i landet at gresset begynner å bli grønt og blomstene titter frem, ja det er nå vi merker stor forskjell på nord og sør. Her er det enda masse snø igjen,men veiene er bare. Det skal bli godt med vår og sommer. I dag har jeg bestilt flere stoffer fra Stoff og Stil som vi skal bruke i lekestua vi skal bygge når det blir vår i bakkene ;) Da blir det gardiner,duker og mange puter.......er ikke flink til å sy selv så jeg må høre med mamma og svigermor om de kan hjelpe meg.

Ha en fin Mandagskveld!

Ps: Husk min Give Away


post signature

1 kommentar:

marte sa...

Hei på deg.
Jeg skal prøve å få tatt litt flere bilder av lekestuen. Akkurat nå er den ikke veldig "bloggbar".
Må ha en liten vår rengjøring der inne først;)

Innlegg om lekestuen kommer plutslig.

Ha en fin kveld.

Marte