torsdag 29. april 2010

Gang


....Denne har fått plass i gangen....

post signature

7 kommentarer:

lillelise sa...

Flott ramme! Passet perfekt i gangen din. Nå fikk jeg lyst til å gjøre ferdig rammeprosjektet mitt! Fikk både arbeidslyst og inspirasjon her
Ha en fortsatt fin kveld

Tove `blogg verden sa...

Så fin!! Jeg har og ei hvit sprayet stor ramme uten glass som jeg har lyst å gjøre noe sånt med, men hvor får man tak i den nettingen? Inspirerende bilde : )
God natt
klem Tove

Elizabet Stilig hjem sa...

Så smart med den nettingen og sikkert veldig nyttig.Kjempefint ved siden av speilet.

Klem Elizabet

Jatte sa...

Den har jeg også, kjempesøt♥

Tove `blogg verden sa...

Takk for tips om både skeidar og felleskjøpet : ) Har desverre ingen av delene her jeg bor, men skal vel snart til Tromsø, så finner forhåpentlivis der : )
Ha en kjempe fin helg
klem

Lottas Himmelrom sa...

Lekker!!!
Og de putene under var super fine:)Ønsker deg en fin helg:)
Klem

lovecountrychabbychicstyle sa...

så vakre detaljer!

ønsker deg god helg

klem Lillan