tirsdag 29. juni 2010

Gjenbruk


Ja vi har faktisk hatt sol i dag....men ikke noe særlig temp da,men alt er bedre enn regn!



Da jeg var mindre var det en serie på barnetv som het "to hus tett i tett", her er det tre hus tett i tett. På den ene siden er bestemors hus og nedfor oss bor mamma,pappa og lillebror som snart skal i millitæret. Godt å ha alle så nært.


Ja her arbeides det for fullt med lekehuset. Hvis vi skulle kjøpt alt hadde det nok ikke blitt så stort,men "pappa-skrotnisse" har samlet på masse material som ellers byggefirma hadde kastet.Vi har decra på taket, små "biter" som ellers blir kastet.
Takrenner fra min tante og onkel som nettopp har skiftet tak. Vindu har pappa laget, dør har vi fått hos svigers og pappa har kledd den. Ah dette blir bra! Gjett om jeg gleder meg!!!!


Ønsker alle en fin sommerkveld:)

post signature

2 kommentarer:

Drømmer om drømmehuset sa...

Det må være koselig å ha de menneskene man er glade i så nært.
Ser ut som en koselig plass å være på.
Ha en vidre fin kveld!
Klem fra Christina

Miss Mette sa...

Så herlig blogg du har, mye fine bilder og variert... Me Like :) La meg til som følger... Ønsker deg en flott dag, klem fra Mette