fredag 4. juni 2010

Fredda!


Lenge siden jeg har blogget nå, dagene flyr av sted og jeg har fått influensa, typisk på våren!

Det øverste bilde ble et testbilde, jeg har fått låne en superlinse hos min gufar/onkel. Den er fra tidlig på 90 tallet og kjøpt under gulfkrigen da min gufar var der med kystvakta. Jeg husker han kom hjem med flotte dukker til meg, jeg var sååå stolt!:)


Lillemor var gul i flere dager etter dette;)


Min kjære tok dette bilde, det var 3 elger på besøk en tidlig morgen, de er vel for husdyr å regne ;)


Vi har fått oss en liten pus og vi kjørte til verdens ende for å hente den, iallefall føltes det slik. Måtte stoppe å ta bilde, flott natur!


Forrige helg var jeg og min kjære i 30 års dag, det var min kusine som fylte år og hun hadde ingen anelse om festen, da er det jo ekstra skøy!
Det var hennes søster som holdte festen og samboeren til jubilanten hadde laget nyyyyydelig tapas(han er kokk)
Kjempe trivelig kveld!



I morgen skal jeg å synge med sanglaget på et eldresenter, det blir litt sånn "syng med den stemmen du har", for jeg er veldig hes og blir vel ikke mirakelløs bra over natten,men man stiller da opp;) Gyldig frafall grunn må vel være at man har havnet på eldresentret selv eller enda værre;)


Kjøpte dette søte skiltet på Kremmerhuset, kunne jo ikke gå forbi det! Oppskrift på eplekake er jo kjekt å ha;)


Go helg til alle dere som er innom bloggen!

post signature

1 kommentar:

Randi sa...

Å har lyst på katt eg og... Men, Mannen er alergisk så det går nok ikkje desverre...
Artig med linse frå gulfkrigen då... Ser då ut som det fungerer enno... :-) Ha ei god helg og god bedring.
Klems