mandag 14. juni 2010


Vi har kjent hverandre siden vi så dagens lys,min kjære kusine/venninne og jeg.
Hun er et menneske som stråler varme og kjærlighet.
Aldri har jeg møtt et menneske som er mer åpen, hun er ikke redd for å dele sine tanker med andre og nettopp derfor er hun likt av alle. Hun tør å si hva hun mener og er ikke redd for å flaue seg ut. Vi andre ler både av med med henne,men i beste menning.
For snart 1 år siden var jeg så heldig å få være med på den største hendelsen i hennes liv, da lille Kaia kom til verden. Og bortsett fra da mine egne barn kom til verden så er det det største jeg har opplevd.
Min kjære kusine slutter aldri å overraske meg, aldri et kjedelig øyeblikk sammen med henne.
Jeg er evig takknemlig for å ha henne i mitt liv,og er utrolig glad i henne.
Kjære Karina, gratulerer med dagen din!


post signature

2 kommentarer:

Anniken sa...

En flott beskrivelse av Karina,akkurat sånn som hun er!:-)
Gratulerer med dagen,Karina!:-)

Anonym sa...

Så det ikkje før nu, så fint, tusen takk;)))varma mett hjerte nu når æ ligg sjuk og geir ska bort. TAKK!