lørdag 17. juli 2010

Lekestua!


Velkommen inn!































post signature

6 kommentarer:

Tonje sa...

Wow...Så flott!
Vi har også innredet ei lekehytte for litt siden. Den var ikke så stor som deres og fikk derfor ikke så masse møbler inn. Ikke så viktig for barna mine da, men tenk hvor ekstra gøy mamma ville hatt det i ei så stor hytte! (Hihi, synes hytteprosjektet våres er like gøy som ungene jeg).

Klem Tonje

FONTY sa...

wonderful interior.
wish I could have a house like that ^_^

Cecilie sa...

For en utrolig lekker lekestue. Liker at du har hengt opp lysekrone altså! Selv om lekestue absolutt ikke stod på planen over byggeprosjekter her hjemme, merker jeg at jeg - ehem - veslefrøkna fikk veldig lyst på et sånt et ;)

ana sa...

SÅ koselig, muntert og fargerikt:)

Åpent hus sa...

hei og takk for hilsen inne hos meg.

For ei flott lekestue
heldige heldige barn!
herlige bilder og koselig blogg dette
her føler jeg meg velkommen

sommerhilsen fra
Åpent hus

Talentina sa...

så mange utrolig flotte bilder!!