torsdag 19. august 2010

Høvebakken og lekehuset by night


Fikk ikke sove i går kveld, så jeg tok på meg morgenkåpa og gikk ut med fotoapparatet.


Det begynner å bli ganske mørkt nå om kvelden etter sommeren


Ganske kaldt ute,men i lekehuset var det varmt for der sto varmen på:)


Senga så fristende der inne, vuderte et øyeblikk om jeg bare skulle legge meg ned der;)


I helga blir det overnatting meg film og snop her!


Maileg kaninene har fått lipgloss på seg...mor ikke blid!


<3


*





Jeg gikk inn å la meg altså;)


Fine farger på himmelen


Ha en fin dag!
post signature

3 kommentarer:

Balke gård sa...

Å så nydelig, her var det masse inspirasjon til jeg skal gå løs på vårt lekehus,-takk:-) Ha en finfin dag!

Drømmeskyen sa...

Så koselige bilder av huset på kveldstid! Lekestuen deres er kjempefin, og så stor(?):)

Klem fra Hilde

Talentina sa...

så koslig du har laget det til i lekehuset da!!! og nydelige bilde fra sommerkvelder!!