søndag 19. juni 2011

Weekend i Tallinn

Forrige helg var vi på weekendtur med sangkoret mitt til Tallinn

Aldri vært borte så lenge fra småtrollene så det var veldig rart, men godt å få noen dager for seg selv


Hotellet vi bodde på hadde vært et nonnekloster

4 etasjer med mange kroker, kriker og ganger, veldig spesielt


Fantastiske lyskroner, hadde vært noe å hatt over spisestuebordet hjemme;)


Lett å gå seg vill den første dagen

Noen av bildene på veggen så litt levende ut, ventet nesten at noen skulle stikke ansiket ut å si hei!


Hotellet lå i gamlebyen og her var det mange gamle fantastiske byggninger å se

Noen av oss var på spa, frisør og tok tattoo(MEG) Min første tattoo, navnene til ungene:)




Her er min kjære kusine som trosset sin flyskrekk og ble med til Tallinn


Syns ikke klær og slik var billig,men prisene er nok skrudd opp der turistene er



Så Tallinn anbefales absolutt som en weekendtur!


post signature

1 kommentar:

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg var u Takllin for 4 år siden! Herlig by!

Klem